OGRÄS OCH JÄGER.

Det är november och ingen snö. Var. Fan. Är. Snön. Har precis fått hem min dunjacka, men spontant så känns det inte sådär jätte-aktuellt för tillfället. Det är plusgrader. Och jag blir lika besviken varje morgon när jag kastar mig upp ur sängen för att kolla ut ur fönstret. Gräs. Ogräs, är det. 



För ett år sedan snurrade jag skivor på Halloween. Då såg jag ut såhär. På lördag är det dags igen, men den här gången tar jag plats på dansgolvet och inte på sidan om det. Jag och Hanna har haft pysselkväll. Glitterpennor, saxar, lim och varsin Jäger. Det var en av mina kreativare kvällar, måste jag säga. Och kreativt, det kommer det bli även på lördag. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0