Fever, fever.

Det var väntat. Febern, snoret, det där huvudet lika tungt som cement. Jag hatar att vara sjuk. Snoret går ju visserligen att snyta bort, men när kroppen knappt orkar stiga upp ur sängen är det svårare. Man blir handikappad. Men det kom faktiskt en fin sak av allt lidande. Jag kom på mig själv med att nynna på en låt. En låt som det var länge sedan jag lyssnade på. Fever Fever, med Melody Club. En fantastisk låt, från ett fantastiskt band. Ett band som är fruktansvärt underskattat.



Fever Fever leave my heart alone
Teardrops down my face
I curse the day that I was born


Kommentarer
Postat av: emil

Du borde testa The Jezabels. Jag ska då gå och lyssna nu (a little piece!). Puss på dig :)

2010-11-20 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0